Penek.pl : portal dla prawdziwych mężczyzn z charakterem | jedyne takie miejsce dla mężczyzn w sieci.

marginesstrona główna                   mapa portalu                     ważne wiadomości


margines
Jedyne takie miejsce dla każdego mężczyzny.

margines
Subskrybuj kanał RSS
   |   Napisz do nas
  
Dołącz do naszych fanów na Facebooku. Bądź zawsze na bieżąco!

Strona główna       Biznes i pieniądze        Dietetyka i fitness       Gadżety       Nowoczesne technologie       Motoryzacja      |       Forum serwisu »

 

Powinieneś przeczytać: Najpopularniejsze błędy dietetyczne popełniane przez mężczyzn. Nasza lista  | myślisz, że regularne picie słodkich napojów to [...] czytaj to »

margines

Czerwone mięso wzmacnia ciało. Jedz je do woli

adam sikorskiautorem tej publikacji jest: Adam Sikorski

dodano: wczoraj | komentarz 2 komentarze czytelników

margines

« Popraw swoje wyniki na siłowni                                                                                  KIA GT jednak powstanie »

mięso

autor dostał zdjęcie zgodnie z jej licencją CC (źródło: flickr.com i/lub Wikipedia.org)

Stek to świetne źródło kreatyny, dzięki której łatwiej pokonasz kolejne kilogramy na siłowni i staniesz się silniejszy.

"Dobry stek nie jest zły"

Odpowiednie rozdysponowanie czerwonego mięsa w twojej diecie jest szczególnie ważne przy intensywnym wysiłku siłowym. Nie pozwól, aby zaburzyło wyniki pracy na treningach. Powinieneś spożywać mniej więcej 120-150 gramów czerwonego mięsa dziennie, co pozwoli nie tylko zaspokoić zapotrzebowanie organizmu na witaminę B12, ale i zagwarantuje dopływ 80% - procent dziennej porcji białka. Pamiętaj, aby nie przesadzić.

Powyżej 160 gramów steków dziennie to zdecydowanie za dużo, chyba, że jesteś bardzo szczupły. Mięso jest także zaliczane do pokarmów kwasotwórczych, uważaj, bo długotrwała dieta może zatruć twój organizm. Nie zaniedbuj się także i nie zjadaj mniej niż 80 gramów czerwonego mięsa, Pamiętaj, że te jest jednym z najlepiej przyswajalnych źródeł żelaza dla męskiego ciała.

Bądź dojrzały, silny i sprawny – pamiętaj, że zbyt mała porcja nie pozwoli wypełnić także luki energetycznej na produkcję czerwonych krwinek.

[oprac. TB81]

margines

Ten materiał komentowali użytkownicy [aktywność: 1]

Dodał komentarz: użytkownik niezalogowany

komentatorPrawda jest taka, że chociaż czerwone mięso rzeczywiście wydaje się cennym źródłem żelaza to też nie można z nim przesadzać. Mimo wszystko znacznie lepiej przyswajalna jest kurzyna, a przy tym mało tłusta i zawiera naprawdę sporo białka.

Nie możesz dodawać nowych komentarzy do tego materiału.

margines

Powinieneś przeczytać też nasze pozostałe raporty

margines

punkt Sprawdź jak skutecznie uporządkować swój budżet domowy [dodano: dzisiaj | komentarze: brak]

margines

punkt Pamiętaj o zjedzeniu wysokoenergetycznego posiłku zaraz po treningu [dodano: 4 dni temu | komentarze: 1]

margines

Ważny materiał naszej redakcji z tego miesiąca

kawaMleko przeciwdziała stresowi. Naukowcy potwierdzili to badaniami

publikacja: sprzed 5 dni | komentarz brak komentarzy

Zobacz, jakie napoje skutecznie przeciwdziałają stresowi. Będziesz zaskoczony naszymi wynikami. Mleko i sok wiśniowy ukoją cię do snu.

czytaj

margines

 

 

warto przeczytać

To ryby, które powinny znaleźć się w Twoim codziennym menu. Przeczytaj to

[dodał: Adam Sikorski: data publikacji: 2 dni temu] zdrowe ryby

Sprawdź, jakie ryby warto jeść każdego dnia. Czy halibut jest rzeczywiście tak zdrowy, jak przedstawiają to inne media?

margines

punkt Jesteś przemęczony i zestresowany? Zobacz jak może pomóc ci mleko [dodał: Sergiusz Samozwaniec] patelnie ze stali węglowej Dowiedz się więcej czy są oleje roślinne

margines

punkt Każdego poranka pamiętaj o odpowiednio urozmaiconym śniadaniu [dodał: Urszula Tomaszewska]

margines

punkt Masz problem z bieganiem w trakcie słonecznej pogody? Mamy na to dobrą radę [dodał: Sergiusz Samozwaniec]

margines

facebook

margines

masz ciekawy temat

 

 
BIZNES I PIENIĄDZE | DIETETYKA | GADŻETY | NOWOCZESNE TECHNOLOGIE | MOTORYZACJA | FORUM SERWISU

footer


Wszelkie prawa autorów są zastrzeżone | Copyright © 2014 |
penek.pl

mężczyźni dla mężczyzn www.penek.pl