Penek.pl : portal dla prawdziwych mężczyzn z charakterem | jedyne takie miejsce dla mężczyzn w sieci.

marginesstrona główna                   mapa portalu                     ważne wiadomości


margines
Jedyne takie miejsce dla każdego mężczyzny.

margines
Subskrybuj kanał RSS
   |   Napisz do nas
  
Dołącz do naszych fanów na Facebooku. Bądź zawsze na bieżąco!

Strona główna       Biznes i pieniądze        Dietetyka i fitness       Gadżety       Nowoczesne technologie       Motoryzacja      |       Forum serwisu »

 

Powinieneś przeczytać: Najpopularniejsze błędy dietetyczne popełniane przez mężczyzn. Nasza lista  | myślisz, że regularne picie słodkich napojów to [...] czytaj to »

margines

Nie zapominaj o kręgosłupie. Wielogodzinna praca przed biurkiem niewskazana

adam sikorskiautorem tej publikacji jest: Adam Sikorski

dodano: wczoraj | komentarz 2 komentarze czytelników

margines

« Popraw swoje wyniki na siłowni                                                                                  KIA GT jednak powstanie »

ćwiczenia

autor dostał zdjęcie zgodnie z jej licencją CC (źródło: flickr.com i/lub Wikipedia.org)

Zdrowie twojego kręgosłupa jest jednym z podstawowych płaszczyzn zdrowotnych, o które regularnie powinieneś dbać.

Mięśnie brzucha mają decydujące znaczenie?

Pamiętaj, że nawet silne mięśnie brzucha potrafią uśpić czujność dobrego sportowca. Kaloryfer na brzuchu podtrzymuje twoje ciało, ale nie zagwarantuje odpowiednich odciążeń w czasie pracy i treningów, jeśli sam o to nie zadbasz.

Brzuszki i długotrwałe przesiadywanie na z pozoru wygodnym krześle przy biurku także nie są wskazane. Coraz częściej chodzi do spłaszczenia kręgosłupa w odcinku lędźwiowym i krzyżowym. Okazuje się, że kilkunastogodzinne przesiadywanie przy biurku powoduje porównywalnie duże spustoszenie w kręgosłupie co kilkugodzinny trening strogman’ów.

Jest zatem o co walczyć. Pamiętaj, aby budować swoją sylwetkę podczas treningów możliwie równomiernie. Pamiętaj, że twój rdzeń życiowy może byż ścinany, ściskany, skręcamy i zginany. Zadbaj, aby odpowiedni rozwój mięśnia pozwalał minimalizować obciążenia, a nie powodować jeszcze większe szkody.

[oprac. TB81]

margines

Ten materiał komentowali użytkownicy [aktywność: 1]

Dodał komentarz: użytkownik niezalogowany

komentatorNie wolno zapominać o robieniu sobie chociażby krótkotrwałych przerw, bo w przeciwnym wypadku może być naprawdę bardzo kiepsko - wiem, bo sam przez to przechodziłem.

Nie możesz dodawać nowych komentarzy do tego materiału.

margines

Powinieneś przeczytać też nasze pozostałe raporty

margines

punkt Sprawdź jak skutecznie uporządkować swój budżet domowy [dodano: dzisiaj | komentarze: brak]

margines

punkt Pamiętaj o zjedzeniu wysokoenergetycznego posiłku zaraz po treningu [dodano: 4 dni temu | komentarze: 1]

margines

Ważny materiał naszej redakcji z tego miesiąca

kawaMleko przeciwdziała stresowi. Naukowcy potwierdzili to badaniami

publikacja: sprzed 5 dni | komentarz brak komentarzy

Zobacz, jakie napoje skutecznie przeciwdziałają stresowi. Będziesz zaskoczony naszymi wynikami. Mleko i sok wiśniowy ukoją cię do snu.

czytaj

margines

 

 

warto przeczytać

To ryby, które powinny znaleźć się w Twoim codziennym menu. Przeczytaj to

[dodał: Adam Sikorski: data publikacji: 2 dni temu] zdrowe ryby

Sprawdź, jakie ryby warto jeść każdego dnia. Czy halibut jest rzeczywiście tak zdrowy, jak przedstawiają to inne media?

margines

punkt Jesteś przemęczony i zestresowany? Zobacz jak może pomóc ci mleko [dodał: Sergiusz Samozwaniec]

margines

punkt Każdego poranka pamiętaj o odpowiednio urozmaiconym śniadaniu [dodał: Urszula Tomaszewska]

margines

punkt Masz problem z bieganiem w trakcie słonecznej pogody? Mamy na to dobrą radę [dodał: Sergiusz Samozwaniec]

margines

facebook

margines

masz ciekawy temat

 

 
BIZNES I PIENIĄDZE | DIETETYKA | GADŻETY | NOWOCZESNE TECHNOLOGIE | MOTORYZACJA | FORUM SERWISU

footer


Wszelkie prawa autorów są zastrzeżone | Copyright © 2014 |
penek.pl

mężczyźni dla mężczyzn www.penek.pl