Penek.pl : portal dla prawdziwych mężczyzn z charakterem | jedyne takie miejsce dla mężczyzn w sieci.

marginesstrona główna                   mapa portalu                     ważne wiadomości


margines
Jedyne takie miejsce dla każdego mężczyzny.

margines
Subskrybuj kanał RSS
   |   Napisz do nas
  
Dołącz do naszych fanów na Facebooku. Bądź zawsze na bieżąco!

Strona główna       Biznes i pieniądze        Dietetyka i fitness       Gadżety       Nowoczesne technologie       Motoryzacja      |       Forum serwisu »

 

Powinieneś przeczytać: Najpopularniejsze błędy dietetyczne popełniane przez mężczyzn. Nasza lista  | myślisz, że regularne picie słodkich napojów to [...] czytaj to »

margines

Tuńczyk, łosoś czy makrela. Jakie ryby powinieneś włączyć do menu?

adam sikorskiautorem tej publikacji jest: Adam Sikorski

dodano: wczoraj | komentarz 2 komentarze czytelników odbudowa flory bakteryjnej pszczyński okulista

margines

« Popraw swoje wyniki na siłowni                                                                                  KIA GT jednak powstanie »

ryba

autor dostał zdjęcie zgodnie z jej licencją CC (źródło: flickr.com i/lub Wikipedia.org)

Ryby to doskonały sposób na pozyskanie dużej porcji białka oraz wielu innych wartości odżywczych, których w takim stężeniu nie znajdziesz w wieprzowinie, wołowinie, ani roślinach. Dziś przyglądamy się najpopularniejszym rybom, po które możesz sięgać każdego dnia.

Jakie ryby powinieneś jeść każdego dnia?

Makrela: prawdopodobnie jedna z najsmaczniejszych ryb, z których możesz ułożyć sobie wysokowartościowe śniadanie. Makrela jest pełna zdrowych kwasów Omega-3, które mają bezpośredni wpływ na kondycję całego układu nerwowego. 100 gramów makreli zawiera ok. 18 gramów białka, 9 miligramów niacyny oraz 2,3 grama kwasów Omega-3.

Łosoś: świetna alternatywa np. dla popularnego tuńczyka, który zawiera w sobie spore ilości metali ciężkich. Łosoś to bardzo czysta ryba, a przy tym zawiera stosunkowo niewielką ilość tłuszczu. W 100 gramach znajdziesz 20 gramów białka, 3 gramy tłuszczów nasyconych i 1,5 grama kwasów Omega-3.

Tuńczyk: ryba, która dostarczy ci naprawdę dużą porcję białka do budowy mięśni. W 100 gramach jest go aż ok. 23 g. Niestety ze względu na wieloletnią obecność w wodzie, ryba gromadzi w sobie sporo metali ciężkich, dlatego jedz go z umiarem.

[oprac. TB81]

margines

Ten materiał komentowali użytkownicy [aktywność: 1]

Dodał komentarz: dżentelmen

komentatorDobrze, że mówicie o tuńczyku, bo jem go od wielu lat jako standardową papkę potreningową w celu odbudowania masy mięśniowej. Szkoda - trzeba będzie przerzucić się na makrela, ale ta zawiera już znacznie mniej białka. Nie - nawet nie mówcie mi o ryżu i kurczaku, bo już nie potrafię o tym myśleć. Muszę mieć jakąś alternatywę, np. pod postacią ryb. Tuńczyka kupowałem zawsze w puszce, ale nie wiedziałem, że to takie dziadostwo.

Nie możesz dodawać nowych komentarzy do tego materiału.

margines

Powinieneś przeczytać też nasze pozostałe raporty

margines

punkt Sprawdź jak skutecznie uporządkować swój budżet domowy [dodano: dzisiaj | komentarze: brak]

margines

punkt Pamiętaj o zjedzeniu wysokoenergetycznego posiłku zaraz po treningu [dodano: 4 dni temu | komentarze: 1]

margines

Ważny materiał naszej redakcji z tego miesiąca

kawaMleko przeciwdziała stresowi. Naukowcy potwierdzili to badaniami

publikacja: sprzed 5 dni | komentarz brak komentarzy

Zobacz, jakie napoje skutecznie przeciwdziałają stresowi. Będziesz zaskoczony naszymi wynikami. Mleko i sok wiśniowy ukoją cię do snu.

czytaj

margines

 

 

warto przeczytać

To ryby, które powinny znaleźć się w Twoim codziennym menu. Przeczytaj to

[dodał: Adam Sikorski: data publikacji: 2 dni temu] zdrowe ryby

Sprawdź, jakie ryby warto jeść każdego dnia. Czy halibut jest rzeczywiście tak zdrowy, jak przedstawiają to inne media?

margines

punkt Jesteś przemęczony i zestresowany? Zobacz jak może pomóc ci mleko [dodał: Sergiusz Samozwaniec] naszywki motocyklowe dieta na redukcje

margines

punkt Każdego poranka pamiętaj o odpowiednio urozmaiconym śniadaniu [dodał: Urszula Tomaszewska]

margines

punkt Masz problem z bieganiem w trakcie słonecznej pogody? Mamy na to dobrą radę [dodał: Sergiusz Samozwaniec]

margines

facebook

margines

masz ciekawy temat

 

 
BIZNES I PIENIĄDZE | DIETETYKA | GADŻETY | NOWOCZESNE TECHNOLOGIE | MOTORYZACJA | FORUM SERWISU

footer


Wszelkie prawa autorów są zastrzeżone | Copyright © 2014 |
penek.pl

mężczyźni dla mężczyzn www.penek.pl