Penek.pl : portal dla prawdziwych mężczyzn z charakterem | jedyne takie miejsce dla mężczyzn w sieci.

marginesstrona główna                   mapa portalu                     ważne wiadomości


margines
Jedyne takie miejsce dla każdego mężczyzny.

margines
Subskrybuj kanał RSS
   |   Napisz do nas
  
Dołącz do naszych fanów na Facebooku. Bądź zawsze na bieżąco!

Strona główna       Biznes i pieniądze        Dietetyka i fitness       Gadżety       Nowoczesne technologie       Motoryzacja      |       Forum serwisu »

 

Powinieneś przeczytać: Najpopularniejsze błędy dietetyczne popełniane przez mężczyzn. Nasza lista  | myślisz, że regularne picie słodkich napojów to [...] czytaj to »

margines

Wszystko to, co powinieneś wiedzieć o mikroelementach

adam sikorskiautorem tej publikacji jest: Adam Sikorski

dodano: wczoraj | komentarz 2 komentarze czytelników

margines

« Popraw swoje wyniki na siłowni                                                                                  KIA GT jednak powstanie »

obiad

autor dostał zdjęcie zgodnie z jej licencją CC (źródło: flickr.com i/lub Wikipedia.org)

W Europie moda na sztuczne dopalacze dawno jest już za nami. Są jednak sposoby na naturalne stymulowanie ciała i skuteczne polepszenie wyników na co dzień. Do nich zalicza się przede wszystkim uzupełnianie organizmu o mikroelementy.

Czym są właściwie mikroelementy?

Bez nich da się żyć, ale stosowane regularnie pozwalają na osiągnięcie wysokiej wydolności i poprawienie samopoczucia na co dzień. Pierwszą substancją, na którą warto zwrócić uwagę jest białko serwatkowe i kazeina.

Badania przeprowadzane przez amerykańskich naukowców jednoznacznie wskazują, że mężczyźni, regularnie uzupełniający swój organizm o te mikroelementy, o prawie pięć dzieciąt procent szybciej budowali swoje mięśnie podczas treningów siłowych. Są także odpowiedzialne za zwiększenie ich sprężystości i podatności na kontuzje. Gdzie je znajdziesz? Przede wszystkim w nabiale, produktach mlecznych i odżywkach proteinowych. Codzienną percepcję wspomogą natomiast kwasy omega-3.

Doskonale wpływają na zdolność postrzegania, pozwalając przyswoić w krótkim czasie więcej informacji niż zwykle. Ich dodatkową zaletą jest także wzmacnianie serca i całego układu krążenia. Znajdziesz je w niektórych rybach, a przede wszystkim w makreli, śledziu i łososiu. Możesz zażywać także suplement diety, który kupisz w aptece, ale nie przekraczaj dziennie czterystu pięćdziesięciu miligramów.

Część swojej uwagi warto poświęcić niacynie. To ona odpowiada za siłę naszego serca. Nawet niewielkie porcje tej substancji pozwalają zmniejszyć ilość złego cholesterolu o prawie jedną piątą, jednocześnie obniżając ilość blaszek miażdżycowych. Zadziwiające, że już szesnaście, siedemnaście gramów niacyny dziennie pozwala skuteczniej ochronić się przed zawałem. Szukaj jej w rybach, wątróbkach i awokado, pamiętając o nieprzekroczeniu zalecanych dawek przez lekarza.

Zbyt duże stężenie niacyny może wpłynąć ujemnie na stan Twojego zdrowia, skutecznie uszkadzając wątrobę. Ostatnim mikroelementem, który ma znaczący wpływ na nasze samopoczucie jest koenzym Q10. Uzupełnienie diety tą substancją pozwala na zmianę tlenu w energię transportowaną do mięśni. To także sposób na wyciągnięcie się z chronicznego zmęczenie, które dotyka dużą część osób zimą i późną jesienią. Koenzym Q10 występuje głównie w mięsie wołowym, sercu i wątrobie drobiowej oraz częściowo także w oleju sojowym.

[oprac. TB81]

margines

Ten materiał komentowali użytkownicy [aktywność: 1]

Dodał komentarz: użytkownik niezalogowany

komentatorPrzede wszystkim ryby i raz jeszcze ryby - kilka miesięcy temu odkryłem ich zbawienny wpływ na zdrowie. Uwaga: nie polecam tylko tuńczyka, który jest rybą obciążoną wysokim ryzykiem zawartości metali ciężkich.

Nie możesz dodawać nowych komentarzy do tego materiału.

margines

Powinieneś przeczytać też nasze pozostałe raporty

margines

punkt Sprawdź jak skutecznie uporządkować swój budżet domowy [dodano: dzisiaj | komentarze: brak]

margines

punkt Pamiętaj o zjedzeniu wysokoenergetycznego posiłku zaraz po treningu [dodano: 4 dni temu | komentarze: 1]

margines

Ważny materiał naszej redakcji z tego miesiąca

kawaMleko przeciwdziała stresowi. Naukowcy potwierdzili to badaniami

publikacja: sprzed 5 dni | komentarz brak komentarzy

Zobacz, jakie napoje skutecznie przeciwdziałają stresowi. Będziesz zaskoczony naszymi wynikami. Mleko i sok wiśniowy ukoją cię do snu.

czytaj

margines

 

 

warto przeczytać

To ryby, które powinny znaleźć się w Twoim codziennym menu. Przeczytaj to

[dodał: Adam Sikorski: data publikacji: 2 dni temu] zdrowe ryby

Sprawdź, jakie ryby warto jeść każdego dnia. Czy halibut jest rzeczywiście tak zdrowy, jak przedstawiają to inne media?

margines

punkt Jesteś przemęczony i zestresowany? Zobacz jak może pomóc ci mleko [dodał: Sergiusz Samozwaniec] ośrodek terapii uzależnień Zapraszamy na testy alergiczne łódzkie

margines

punkt Każdego poranka pamiętaj o odpowiednio urozmaiconym śniadaniu [dodał: Urszula Tomaszewska]

margines

punkt Masz problem z bieganiem w trakcie słonecznej pogody? Mamy na to dobrą radę [dodał: Sergiusz Samozwaniec]

margines

facebook

margines

masz ciekawy temat

 

 
BIZNES I PIENIĄDZE | DIETETYKA | GADŻETY | NOWOCZESNE TECHNOLOGIE | MOTORYZACJA | FORUM SERWISU

footer


Wszelkie prawa autorów są zastrzeżone | Copyright © 2014 |
penek.pl

mężczyźni dla mężczyzn www.penek.pl