Penek.pl : portal dla prawdziwych mężczyzn z charakterem | jedyne takie miejsce dla mężczyzn w sieci.

marginesstrona główna                   mapa portalu                     ważne wiadomości


margines
Jedyne takie miejsce dla każdego mężczyzny.

margines
Subskrybuj kanał RSS
   |   Napisz do nas
  
Dołącz do naszych fanów na Facebooku. Bądź zawsze na bieżąco!

Strona główna       Biznes i pieniądze        Dietetyka i fitness       Gadżety       Nowoczesne technologie       Motoryzacja      |       Forum serwisu »

 

Powinieneś przeczytać: Najpopularniejsze błędy dietetyczne popełniane przez mężczyzn. Nasza lista  | myślisz, że regularne picie słodkich napojów to [...] czytaj to »

margines

Wzmocnij swój organizm mikroelementami

adam sikorskiautorem tej publikacji jest: Adam Sikorski

dodano: wczoraj | komentarz 2 komentarze czytelników

margines

« Popraw swoje wyniki na siłowni                                                                                  KIA GT jednak powstanie »

ćwiczenia

autor dostał zdjęcie zgodnie z jej licencją CC (źródło: flickr.com i/lub Wikipedia.org)

Już nie będziesz musiał sięgać po niedozwolone w kraju środki wspomagające ogólną wydolność organizmu. Wiedz, że wystarczy uzupełnić zaledwie kilka mikroelementów, aby zrobić z twojego ciała skałę nie do skruszenia.

Mikroelementy nie są bez znacznia

Pamiętaj, że suplementacja diety to nie leczenie chorób, one tylko im zapobiegają. Jeśli chcesz mieć silniejsze serce sięgnij śmiało po niacynę. Nawet jej niewielkie dawki pozwalają na obniżenie złego cholesterolu o jedną piątą – to doskonały wynik. To także ona zmniejsza blaszki miażdżycowe i obniża prawdopodobieństwo zawału serca. Pamiętaj jednak o umiarze; zbyt wielkie dawki są zdolne uszkodzić wątrobę. Jeśli miewasz problemy z szybkim refleksem, czujesz się opóźniony – skorzystaj z siły drzemiącej w kwasach omega-3. Dzięki nim wraca ogólna sprawność fizyczna ciała i polepsza się ogólna percepcja. Może chcesz mieć większe mięśnie?

Doceń białko serwatkowe i kazeinę. Jeśli po każdym wysiłku fizycznym na siłowni będziesz spożywał około dwadzieścia gramów każdego ze składników – twoje mięśnie mogą zwiększyć swoją objętość o blisko dziesięć procent. Nie bagatelizuj tego.

[oprac. TB81]

margines

Ten materiał komentowali użytkownicy [aktywność: 1]

Dodał komentarz: użytkownik niezalogowany

komentatorWypadałoby po prostu utrzymywać odpowiednio urozmaiconą dietę. Nigdy szczególnie nie trzymałem się żadnego planu treningowego, ani tym bardziej diety, a mam się czym pochwalić.

Nie możesz dodawać nowych komentarzy do tego materiału.

margines

Powinieneś przeczytać też nasze pozostałe raporty

margines

punkt Sprawdź jak skutecznie uporządkować swój budżet domowy [dodano: dzisiaj | komentarze: brak]

margines

punkt Pamiętaj o zjedzeniu wysokoenergetycznego posiłku zaraz po treningu [dodano: 4 dni temu | komentarze: 1]

margines

Ważny materiał naszej redakcji z tego miesiąca

kawaMleko przeciwdziała stresowi. Naukowcy potwierdzili to badaniami

publikacja: sprzed 5 dni | komentarz brak komentarzy

Zobacz, jakie napoje skutecznie przeciwdziałają stresowi. Będziesz zaskoczony naszymi wynikami. Mleko i sok wiśniowy ukoją cię do snu.

czytaj

margines

 

 

warto przeczytać

To ryby, które powinny znaleźć się w Twoim codziennym menu. Przeczytaj to

[dodał: Adam Sikorski: data publikacji: 2 dni temu] zdrowe ryby

Sprawdź, jakie ryby warto jeść każdego dnia. Czy halibut jest rzeczywiście tak zdrowy, jak przedstawiają to inne media?

margines

punkt Jesteś przemęczony i zestresowany? Zobacz jak może pomóc ci mleko [dodał: Sergiusz Samozwaniec] miraccolo Laser Vectus

margines

punkt Każdego poranka pamiętaj o odpowiednio urozmaiconym śniadaniu [dodał: Urszula Tomaszewska]

margines

punkt Masz problem z bieganiem w trakcie słonecznej pogody? Mamy na to dobrą radę [dodał: Sergiusz Samozwaniec]

margines

facebook

margines

masz ciekawy temat

 

 
BIZNES I PIENIĄDZE | DIETETYKA | GADŻETY | NOWOCZESNE TECHNOLOGIE | MOTORYZACJA | FORUM SERWISU

footer


Wszelkie prawa autorów są zastrzeżone | Copyright © 2014 |
penek.pl

mężczyźni dla mężczyzn www.penek.pl