Penek.pl : portal dla prawdziwych mężczyzn z charakterem | jedyne takie miejsce dla mężczyzn w sieci.

marginesstrona główna                   mapa portalu                     ważne wiadomości


margines
Jedyne takie miejsce dla każdego mężczyzny.

margines
Subskrybuj kanał RSS
   |   Napisz do nas
  
Dołącz do naszych fanów na Facebooku. Bądź zawsze na bieżąco!

Strona główna       Biznes i pieniądze        Dietetyka i fitness       Gadżety       Nowoczesne technologie       Motoryzacja      |       Forum serwisu »

 

Powinieneś przeczytać: Najpopularniejsze błędy dietetyczne popełniane przez mężczyzn. Nasza lista  | myślisz, że regularne picie słodkich napojów to [...] czytaj to »

margines

Zbuduj silny wyskok. Zastosuj się do tych porad

adam sikorskiautorem tej publikacji jest: Adam Sikorski

dodano: wczoraj | komentarz 2 komentarze czytelników

margines

« Popraw swoje wyniki na siłowni                                                                                  KIA GT jednak powstanie »

trening

autor dostał zdjęcie zgodnie z jej licencją CC (źródło: flickr.com i/lub Wikipedia.org)

Masz już wystarczająco silne nogi do zrobienia wsadu do kosza? Nie. Nic straconego. Wystarczy, że przez kilka tygodni będziesz budował swoje mięśnie nóg na silowi, a będziesz mógł skakać wyżej niż może ci się to wydawać.

Skacz dalej od swoich rówieśników

Wzmacniaj wszystkie partie, począwszy od łydek, przez uda i pośladki, a kończąc na mięśniach znajdujących się wokół miednicy. Wykonuj wykroki, przysiady ze sztangą. Powinieneś skutecznie rozdzielać ćwiczenia. Jeśli uprzesz się, że zrobisz na jednym treningu zarówno przysiady jak i wykroki – możesz się rozczarować. Nie jesteś przyzwyczajony do podobnego wysiłku fizycznego? Poćwicz przysiady w domu, najlepiej przez kilka tygodni, a najlepiej od 1 do 2 miesięcy.

Po tym czasie wykonuj przysiady ze sztangą, aby w efekcie dojść do wyciskania nogami ciężarów na suwnicy. Jeśli nie masz wystarczająco wiele czasu na mechaniczną bieżnię, a mimo wszystko chcesz polepszyć swój wyskok możesz zwyczajnie wydłużyć krok przy spacerowaniu. Dzięki temu dostarczysz więcej tlenu do tkanki mięśniowej, a co za tym idzie polepszysz także zakres ich ruchu.

[oprac. TB81]

margines

Ten materiał komentowali użytkownicy [aktywność: 1]

Dodał komentarz: użytkownik niezalogowany

komentatorNo no trzeba przyznać, że testuję to od 3 miesięcy i mam bardzo spektakularne efekty. Nawet nie wiedziałem, że w taki sposób da się w zasadniczy sposób poprawić swoje dotychczasowe wyniki. Jestem naprawdę pod dużym wrażeniem.

Nie możesz dodawać nowych komentarzy do tego materiału.

margines

Powinieneś przeczytać też nasze pozostałe raporty

margines

punkt Sprawdź jak skutecznie uporządkować swój budżet domowy [dodano: dzisiaj | komentarze: brak]

margines

punkt Pamiętaj o zjedzeniu wysokoenergetycznego posiłku zaraz po treningu [dodano: 4 dni temu | komentarze: 1]

margines

Ważny materiał naszej redakcji z tego miesiąca

kawaMleko przeciwdziała stresowi. Naukowcy potwierdzili to badaniami

publikacja: sprzed 5 dni | komentarz brak komentarzy

Zobacz, jakie napoje skutecznie przeciwdziałają stresowi. Będziesz zaskoczony naszymi wynikami. Mleko i sok wiśniowy ukoją cię do snu.

czytaj

margines

 

 

warto przeczytać

To ryby, które powinny znaleźć się w Twoim codziennym menu. Przeczytaj to

[dodał: Adam Sikorski: data publikacji: 2 dni temu] zdrowe ryby

Sprawdź, jakie ryby warto jeść każdego dnia. Czy halibut jest rzeczywiście tak zdrowy, jak przedstawiają to inne media?

margines

punkt Jesteś przemęczony i zestresowany? Zobacz jak może pomóc ci mleko [dodał: Sergiusz Samozwaniec] oxandrolone

margines

punkt Każdego poranka pamiętaj o odpowiednio urozmaiconym śniadaniu [dodał: Urszula Tomaszewska]

margines

punkt Masz problem z bieganiem w trakcie słonecznej pogody? Mamy na to dobrą radę [dodał: Sergiusz Samozwaniec]

margines

facebook

margines

masz ciekawy temat

 

 
BIZNES I PIENIĄDZE | DIETETYKA | GADŻETY | NOWOCZESNE TECHNOLOGIE | MOTORYZACJA | FORUM SERWISU

footer


Wszelkie prawa autorów są zastrzeżone | Copyright © 2014 |
penek.pl

mężczyźni dla mężczyzn www.penek.pl